با انتخاب تگ چه اتفاقی می افتد؟
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

گزینش تگ (یا برچسب) برای یک پُست بلاگ ممکن هست کار دشواری باشد. درین نوشته ی علمی مداقه استفاده از تگ و نحوه انتخاب آنان‌را برایتان توضیح خوا‌هیم داد. زمانی که سایتی تعالی میشود، یک کدام از سخت ترین کارها نگهداری و مراقبت ساختار آن هست. این ساختار می بایست به نحوی منظم باشد که کاربران بتوانند به راحتی در آن جستجو کنند.

تگ ها و دسته بندی موضوعات می‌توانند در تولید چنین ساختار منظمی به شما یاری کنند. با به کار گیری از تگ ها و گروه بندی ها، کاربران میتوانند مطالب مورد علاقه شان را وارفته تر پیدا کنند. 

دوره آموزش سئو

زمانی که نتوانید به صحت از تگ ها در سایت خود استفاده نمایید، مطمئناً ناوبری سایت برای بازدیدکنندگان دشوار شود. البته باید اضافه کنیم که این مسئله صرفا برای کاربران بد نیست، بلکه به کارگیری نامناسب از تگ قادر است به سئو سایتتان نیز آسیب بزند. خب، در‌این نوشته‌علمی شروع به شما خوا هیم اعلام‌کرد که استفاده از تگ چه کاربردی دارد و به دنبال توضیح خوا هیم داد که به چه شکل بایستی یک تگ مناسب انتخاب نمایید.


دنبال یه فعالیت مالامال درآمد از اینترنتی؟
تو بعد از ظهر مجال‌های اینترنتی بهترین رویه رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت مجانی، همین الان با ما تماس بگیرید.
آغاز می‌کنم021-58438داخلی 1
با انتخاب تگ چه اتفاقی می افتد؟
زمانی که یک تگ را به پست خود اضافه می کنید، آن پست به آرشیوِ تگ ذکر شده ملحق می‌گردد. مثلا ما در وب لاگ ، از تگی با عنوان آموزش لینک و پیوند بیلدینگ به کارگیری میکنیم. زمانی که این تگ را به یک پست اضافه میکنیم، پست مورد نظر به آرشیو تگ ها افزوده میگردد. استفاده از تگ در اینجا بسیار موثر می‌باشد زیرا کاربرانی که در‌پی پست هایی با موضوع لینک بیلدینگ هستند می توانند با جستجو در تارنما، به آرشیو کاملی از این مقالات دست پیدا کنند.

زمانی که از یک تگ جدید در سایت خود استفاده می کنید، سیستم های مدریت محتوا (مانند وردپرس) به صورت اتومات، یک آرشیو برای آن تگ ساخت می کنند. حال در صورتی برای هر پست خود 10 الی 20 تگ اضافه فرمایید که هریک از آنها منحصربه‌فرد بفرد باشند، در وبسایت خود آرشیوی از صفحه های گوناگون را خواهید داشت. در شرایطی‌که در هریک از این صفحات تگ ها، تنها یک یا دو پست وجود داشته باشد، تاثیری را مشاهده نخواهید کرد. سایت های بخش اعظمی را می شناسیم که از هزاران تگ برای پُست های خود استفاده کرده اند و بیشترشان بوسیله الگوریتم گوگل پاندا جریمه شده اند.

منفعت گیری: برای پست های خود از تگ های زیاد و مختلف استفاده نکنید. همچنین، نباید از تگ هایی استفاده کنید که به آیتم مقاله مندرج ربط ندارد. خب، شاید از خود بپرسید چگونه می توان تگ مناسبی برای هر پست انتخاب کرد؟

تعیین تگ مناسب
زمانی که برای نوشتن مطالب وب لاگ تان طرح ریزی می کنید، ممکن است موضوعات زیادی در ذهن داشته باشید. آن موضوعات دقیقاً تگ ها و مجموعه بندی های شما میباشند. سوالاتی که در‌این مرحله باید از خود بپرسید عبارتند از:

آیا موضوع این پست با پست های دیگر در ارتباط می باشد؟
چه تگی در آن نوشته قادر است ارتباط میان دو پست را به بهترین شکل توضیح دهد؟
آیا کلیدواژه انتخاب شده بهترین واژه کلیدی برای این مسئله است؟
توجه داشته باشید که شما نمی توانید از خودتان تگ بسازید. تگ ها باید لغات و کلماتی باشند که در متن حضور دارند یا عباراتی باشند که افراد در موتورهای جستجو به دنبال آن میشوند. کارایی فرمائید تگ های خود را به گونه ای بهینه سازی نمائید که بتوانند در موتورهای جستجو رتبه خیر به دست آورند.

افزونه Yoast به شما یاری می کند اینکار را به راحتی اجرا دهید. این پلاگین تجزیه و احتساب محتوا را درخصوص محتوای آرشیو تگ ها اعمال می‌دهد و به شما می‌گوید چگونه میتوانید این موارد را بهبود ببخشید:





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: